02 April 2012

kapan aku mampu?

 "you, jangan tinggalkan i lagi" pintaku padanya genap sebulan yang lalu.
but dat is exactly what you have done  to me.
esok akan genap sebulan kau hilang tanpa khabar.

luka ini mungkin lambat sembuh.
tapi aku yakin ALLAH ada rencana lain untukku.

sakit ini mungkin masih ada.
tapi aku yakin aku pasti mampu melupakanmu.

bayang- bayangmu pasti akan pergi tinggalkan aku,
sebagaimana dirimu lepas dari genggaman aku.

sebulan  telah berlalu.
dan aku menyesal kenapa aku masih belum mampu hidup tanpa memikirkan kamu.

tolong doakan supaya luka ini sembuh.
tolong doakan agar hati aku redha dengan semua ini.
sebab aku masih belum mampu....

 

2 comments:

Greco Zimmerman said...

aku rase Allah ada rencana lain untuk Ainul

ainulrhy said...

greco aka syam: yup. i agree with u.. tq ^^