20 July 2013

despicable ME (ARHJ part 59)


hai...tak tau nak start dari mana..tapi sebab kene jugak wat entry nie so aku pown tulis jer ape yang ada kat kepala nie..

first of all..assalamualaikum and greetings to all...alhamdulillah sekarang nie kita dah nak masuk 10 ramadhan..rasa cepat jer kan..ok..straight to the titik :
i.thank.you.for.everything..
kalau nak ikutkan bila looking back..memang macam funny la kot..
so much dah jadi..moulding me yet again into another somebody
yg belajar dan membesar dgn mengenali seseorang yang aku belum pernah jumpa tapi hidup...ye..hidup dalam hati aku..aku akan terus dan terus hidup kan rasa tu..dan..aku berdoa supaya si dia akan kuat n kuat n kuat n kuat..amin ya rabb..

+dear...sikit jer lagiii....sabar ye... :')
+thankz sebab kenal kan aku dgn cerita despicable me..(hahaha dulu tak pandai sebut...tapi sekarang laju jer tau nak sebut despicable tu..hahaha)

perangai kite mmg giler2...bile call jer..gelak macam tgk running man...seyes....aku suka...hehe tapi sometimes...kalau kite gaduh...mesti kamu menangis macam tgk cite hindustan...(walau tgk dah bnyk kali)
tak sanggup nyer dgr kamu nanges...huuu...

last but not  least "kot"
i love you baby..hehehe tak pe ke ckp dekat public mcm nie?? hahahaha sorwy bby...

writen by : dr j... ^-^

p/s i : aku means HJ ke???
p/s ii : awak means AR ke??
p/s iii : kamu+aku = ARHJ 



No comments: