14 September 2013

Kau ada aku & aku punya kamu (ARHJ 65)



AR : 
Aku sadar bukan mudah 
Untuk mengejar mimpi indah 
Pernah suatu ketika dulu 
Ku punya harapan besar 
Kini aku tak pasti 
Dapatkah ku miliki 

HJ :
Sudah jauh kita tempuh 
Kekalkanlah impian lalu 

AR :
Mungkin ada hikmah 
Yang akan menunggu 
Di penghujung jalan
Biar nanti kecewa 
Setidak-tidaknya coba 

HJ :
Jika halangan menduga perjalanan kita 
Janganlah kau putus asa 
Karena ku ada di sisi setia menemani 
Andai semangatmu gugur 
Genggamlah tanganku 
Kita hampir ke situ 


AR : 
Adakala ku terasa 
Ketabahan tak setegar 
Tetapi apakan daya 
Berhenti separuh jalan 
Percayalah padaku 
Aku yakin kita mampu 


AR & HJ : 
Biar orang katakan 
Rapuhnya harapan 
Bukan mereka tentukan lagi 
Kau ada aku dan aku punya kamu 

Amanlah akhirnya tetap bersama 






" Ya Allah..
peliharalah ukhuwah ini..
Moga tiada hasad yang menyelirat jauh di hati yang tersirat..Di jalan Allah.. 
Perhubungan ini adalah perancangan daripadaMu yang mengetahui segala rahsia..
kerana MU lah aku mengenali dia dan kerana Mu jua telah menetapkan ukhuwah itu..
pasti terukir 1001 kenangan dan kasih sayang..walau ada yang membenci..tidak mengapa..kuatkan ukhuwah ini ya rabb..jika dia untukku..dekatkan hati kami..jika disebaliknya..redha kan hati kami dan berikan kebahagiaan kepadanya..jaga dia ya rabb..plzzz... :')
Semuanya kerana Allah..
Sungguh...Bukan kerana selain daripada-Nya..
amiin ya rabb.."

written by HJ..
a little note from AR;
oh ye. real song is actually titled "Hampir ke situ" by mendua

2 comments:

ama said...

Ainul! 😁 Saja drop by hehe

ainulrhy said...

hehe.. silelah drop by lg.. kak ama eyh ni???