12 November 2010

meet Mr. D's angels

kalau korang tgk gambar ni mesti korg tertanya2.
kenapa ainul pegang hair dryer??
kenapa muka wid macam tu mase tengok ain menulis?
kat mane nih?????????
huhuhuhu....
kami bertiga memang sengal (eh, mereka berdua je. aku masih normal. hihi)

btw, aku pegang hair dryer sebab aku bukak salon. free..... 
pacu= post anesthesia care unit
selama seminggu kat sini,memang banyak kejadian aneh terjadi...
ain dituduh mencuri sebab bukak almari dengan gunting....
 

cube kita tgk ape yg dia nak curi
aik, ubat pon nak curi ke? iskiskisk
kejadian lain, aku ngantuk sangat....
jadi aku tido bwh meja...
tiba2, dokter dtg dan berdiri dpn aku...
punyelah cuak aku...
takut kene tangkap...
huhuhu......
oklah. aku kene stop.
wid da marah...
da pukul 4...
aku nak balik dulu...
babaiiiii

p.s. Mr D is the resident responsible at PACU.. hehe 

No comments: