07 March 2013

pencuri masa (ARHJ Part 50)



9am
Dia: hye dr =)
*no reply. I was busy juggling sheets in clinic*
after 4 hours not replying.
Dia: bznye dia.
****************************************
5pm
Aku: Awak, tengah buat apa.
Dia: lari.. haha
Aku: ce tengok belakang ade orang kejar tak !
@#$%^&*()
****************************************
1am
Aku: tak tidur lagi ke?
Dia: k la. nak tido nie.
****************************************


hari- hari tengok dia ni.
tapi orang yang bagi si Boboi ni tengah sibuk kerja 7pagi sampai 12 tengah malam setiap hari selama seminggu.
sampai stress2 dibuatnya.
itulah nasib houseman tagging. bekerja lebih 12 jam sehari untuk membiasakan diri di bahagian tersebut. tapi hospital aku tagging 7pagi sampai 10 malam selama 14 hari. pelik sebab sistem lain2.
takpelah.
nanti dah jadi MO nanti rindu pulak nak tagging.
(eh, ada ke manusia yang rindu tagging? agaknya suruh gerak satu jari pun xde orang nak mengaku dia rindukan HO tagging)

minggu ni, mencuri masa untuk bertanya khabar memang susah.
apa lagi bila dua2 bekerja sebagai dokter dan tidak bekerja di tempat yang sama.
kadang2 bila aku ada masa, dia tengah sibuk.
bila dia ada masa, aku pulak tengah sibuk.
haishs...

everyday i pray that time will fly faster.
so that April is finally here.

P.s. ada apa dengan April? nantikan episod selanjutnya, ya =)

No comments: