19 November 2009

aku kene santau

ades.... terkena SANTAU TAGGED oleh Inn...
da lame weih tak jawab tag. 

takpela. demi membe skola lame, buat jugak lah tag nih!

1. Bekas kekasih saya adalah... 

errr... soalan first da macam ni. 
NEXT QUESTION please!
(tolong jangan salah faham. it's not like i haven't get over him. i just couldn't think of any good word nor bad word to describe him)

2. Saya sedang mendengar... 

the song 'i don't believe you' by PINK



3. Mungkin saya patut...
kemas bilik sekarang jugak. ngeh3


4. Saya suka... 
main game! kura2! read novels!!! weee~

5. Sahabat-sahabat saya...
syira dan farzaana mesti tengah belajar sebab diaorang nak exam. all da best kwn2!! baji tengah duty kat hospital sampai pukul 4ptg esok. tadi nampak dia bawak laptop, katanya nak buat refarat mase tgh duty sebab esok kene hantar. chaiyok2!!! \(^.^)/ balqis tengah tgk tv kot? dia pon cuti minggu ni. babe, enjoy habis2an wokey? ok, da terlalu panjang i describe member2 i... ehehehe~

6. Saya tak paham...
kenapa tag ni name dia SANTAU. ape kaitan perkataan santau dengan soalan2 nih?

 
7. Saya kehilangan...
my trust to some type of guys

8. Ramai yang berkata...
I've lost a few kg. tak sia2 mengamalkan diet sihat. yeay!

9. Cinta itu adalah...
sesuatu yang SUCKS if it's based on lust

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
kepanasan dan kerimasan (nasib baik kat sini tak blackout sekarang)


12. Saya akan cuba...
untuk grad pada Dec 2010. strive harder bebeh!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud...
dat word doesn't exist in my dictionary lah!


14. Telefon bimbit saya...
adalah jiwa dan ragaku. takle hidup kalau mase duty takde fon.
camne nak online, dgr muzik atau main game kalau takde handphone???????????????????????

15. Bile saya terjaga...
terus bukak Facebook via handphone supaya mata terbukak luas bile tengok orang lain pon dah bangon.


16. Saya paling meluat...
dengan tempat ni sekarang! asyik takde letrik dan takde air je!


17. Pesta/parti adalah...
pesta menuai ke pesta ape nih (ok, maaf sbb tak menjawab soalan)

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
anak singa dan anak kura2!!! tp kenapa bila da besar dua2 jenis haiwan ni tak kiyut dah?

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
20 tahun lalu atau 20 tahun lagi (pick one)

20. Hari ini...
i pergi ambil surat IZIN belajar dari tingkat 7 gedung rektorat (pergi balik jalan kaki sebab nak 'bersenam') tapi naik tingkat 7 dengan lif.hihi.

lepas tu pergi fotostat, dan kemudian pergi imigresen tp kene 'halau' sebab gambar salah saiz. awalnye nak pergi cuci gambar kat MTOS tp kedai gambar tutup sbb tgh renovation. akhirnya i hanya beli Mocha Float kt KFC yang hanya berharga rp5500 tapi sangat sedap! kemudian pergi BTP cuci gambar dan pergi ke imigresen tapi waktu tu dah waktu istirahat.setelah sejam menunggu, baru dapat urus KITAS dan akhirnya disuruh kembali minggu depan untuk urusan pembayaran pula.
dan semua itu berlaku sebelum jam 1ptg. phew! what a day!

21. Malam ini saya akan...
setelkan reformat laptop kawan dan installkan ape yg patut (sape nak i reformatkan laptop FOC? sila datang ke C3**) lalala~

22. Esok pula saya akan...
pergi fakulti, ambil surat untuk masuk Forensic this Monday, dan akan main game sepuas hati! yeay! (eh, kene kemas bilik jugak)

23. Saya betul2 inginkan...
EDWARD CULLEN!!!!! (betulke esok New Moon keluar? sape nak belanja i tgk New Moon? pls.pls. tlg belanja i tgk lelaki hensem yang MENGGIGIT itu.. pleaseeeeeeeeeeee (dengan muka kesian)

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
arghh.. mati kau! 

aku bunuh kau dengan racun, 
wahai jerawat bangsat! 
(ubahsuai dari kata2 waniardy dalam buku "perempuan simpanan")


25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
are you nuts? of course la shopping complex! 

window shopping can easily relieves my stress!!! i'm always happy to see beautiful stuffs.and it's cheaper too.

26. Makanan barat atau jepun...
western.sushi is too raw for me


27. Bilik yang terang atau gelap...
depends on my moodlah. selalunye suke terang. gelap tak nampak pape la

28. Makanan segera adalah...
aku tak faham soalan macam ni weih. 

bukanke makanan segera tu Maggi dan yang sewaktu dengannya?


29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang...
ish, kenapa dia tutup?! 

(tanyaku kepada org sebelah bilik sebab tak puas hati bila dia bgtau yang pak guard  tutup meter air my room)

30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?
eh, takde ke?
copy paste je. mane la sedar


eh eh.. dah habis la! hehehe
ok.. nak pergi kemas bilik 
(berape kali dah cakap nak kemas bilik nih?)
ngeh ngeh ngeh