14 November 2009

bukak klinik same2

alhamdulillah, exam dengan dr. ES berjalan dengan lancar.
exam hari kamis malam, dekat klinik dia.

sementara tunggu dia check semua patient dia,
aku tgk2 sekeliling.
sebelah bilik dia ade bilik husband dia.
husband dia pakar pediatric.
diaorang bukak klinik sama2.
prof K. pon bukak klinik dengan wife dia. wife dia dokter gigi.
sweet je kan.

mase tengok nama kat pintu dia,
aku teringat mama pernah sarankan aku kawen dengan dokter.
"boleh bukak klinik same2," kate mama.

jadi mase tengok klinik dr ES, aku terfikir,
"kalau mama dan babah jadi parents diaorang, mesti mereka bangga kan, kan?"


tapi kan....
aku lagi suke businessman.

sebab nanti dia boleh sponsor untuk aku bukak klinik.
dan klient dia kene jadi patient aku.

haha.





wei, ainul.
ni soal jodoh, la!
sengal.

No comments: