03 November 2009

i need air to breath, and air untuk mandi

ok i tau title ni aneh.
otak tgh tak betul.
dan ini adalah entry ke3 hari ini.
harap maklum.
tak tau kenape jari sengal sangat nak menaip kata2 ni,

khas untuk manusia ni yang buat i sangat rimas dan pening.
(sila abaikan kesalahan grammar)

Your words are like a light wind breeze,
struggling to make a tree fall down.
Though thousand attempts may not succeed,
it does move the leaves a little bit
(and by saying that, I meant that it gives me headache)
Sorry that it didn’t manage to soften my iron heart

oh ya....
Can i ask you a favor?

PLEASE, oh PLEASE
GIVE ME SOME AIR TO BREATH!!

Though you do make me feel needed, wanted and loved,
I think everything has it owns limit.

p.s. terima kasih kerana buat saya 'depressed', mr s. kamu mmg kawan yang baik.

nota kaki: kenape takde air lagi harini?
argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: