26 August 2009

kalau terowong kat highway pergi Ipoh tu banjir, macam mana?


hye!!!!!!
(ni nyte lamp aku. chumil kan? kan?)
korang tau tak?
aku rase macam nak muntah dengar perkataan EXAM.
baru je tgh hari tadi undi examiner. (exam kami LISAN)

dan ternyata aku malang lagi.

dapat examiner yang LASER tapi hensem macam orang Arab...

kne belajar banyak2 nih!
nanti dia p
erli aku lagi.
sumpah aku malu jadi rakyat Malaysia tapi tak pernah tahu macam mana kalau terowong kat highway pergi ipoh tu banjir!
korang tau tak sistem ape yg dicipta untuk mengatasi banjir kt terowong di highway ke Ipoh??
(aku dah tau dah sekarang... hihi.. sj nak test korg)

lecturer aku tu tau dan perli aku giler2 sebab tak tah
u. name terowong tu pon aku tatau.
lebih parah, aku tertanya2, terowong tu ade name ke?

tambah kene perli bile aku tak tahu jawab soalan dia mengenai katup jantung.
nak kate pengetahuan am kurang sebab belajar banyak, bile tanye teori tergagap2 jugak!
arghh!!!!
sangat shocking bile dengar dia pernah ckp 'kenapa bagi ubat ni pada MS? kan itu contraindication for MS?'
ok, i admit.

kami mmg 'bodoh'.
sebab kami student.
marah lah kitorg banyak2, please.
supaye nanti bila dpt patient kitorg tak buat salah.
please ajar kami bnyk2.

PLEASE......
prof AA pon sangat terer pengetahuan awam.

setia
p kali jumpa dia akan tanya macam2.
contohnye "apa middle name Obama?"
pernah tengok cerita cleopatra yg version 70's?
movie apa yg 4 jam? (bukan hindustan ye)
siapa actress dalam cerita 'when woman have tails?'
penelitian apa yang membuktikan ubat A lebih bagus dicombine dengan ubat B?
siapa isteri pelakon yang jadi hero dalam cerita .... (lupe cerita ape)

haishs.

macam mane diaorang sangat terer theories tp sangat terer pengetahuan am jugak??????????????
desperately nak jadi macam diaorg.

mereka semua adalah makhluk pandai yang in
gat almost everything.
owhhhh....
aku terkesima~

ok. sekarang waktu belajar...

tempat belajar ku ditemani makhluk2 lucu yang sentiase senyum dan CERIA! =)

ni lah almari buku aku yg dipenuhi dengan buku2 yang menjadikan aku tergolong dalam golongan nerdies kerana aku baca buku setebal lebih kurang 1000 pages. tapi entah bila aku akan khatam semua buku2 tuh.

esok nak melapor kat examiner. semoga aku lulus Kardiologi dengan result gempaq. doakan ye!

2 comments:

Dydee Alwi said...

i like ur nite lamp :)
sapa examiner u????

ainulrhy said...

ehe. thanks.
examiner i dr. H.
isnin baru exam...takut...patient pun takde lagi.