10 November 2012

tarikh harini sangat cantik jadi saya nak membebel (ARHJ part 25)

10/11/12

tahu tak, 
dia selalu cakap dia selalu nampak aku, tapi aku je tak nampak dia...1 

mungkin dia nak pujuk hati aku supaya bersabar.

sabar walau untuk ke lima ratus kalinya orang akan bertanya kenapa dia belum datang jumpa aku.

kadang- kadang aku rasa semua impian yang kami bina umpama angin.
atau seperti tiga ekor kura2 aku dalam air kolam yang tak cuci selama dua minggu.
ada tapi tak nampak.

semalam aku demam.
dan rasa macam semua perasaan 'heightened up' 
masa tu rasa nak menjerit je "datangla jumpa i!!"
lepas tu  rasa macam nak nangis banyak2.
tapi tak nak cakap kat dia.
sebab takut nanti dia merajuk lagi.

pagi ni masa baru je nak SMS dia, dia miskol aku.
lepas tu kami berbual lama2.
dia flashback balik masa aku garang sangat dengan dia sampai dia tulis nama aku kat handphone dia - (nama aku) sengal!!!
sebab aku suka cakap dia sengal.
ala, dia pun masa tu sama jugak (muncung bibir, tunjuk jari kat dia)
suka cakap aku keji.
huh.
gigit banyak2 karang baru tahu.
grrrrrrrrrrrr........... (buat muka macam singa, hands clawing)

seriously, i love the feeling of loving him.
cuz it makes me so damn happy \(^.^)/

jadi kawan2.
tolong jangan tanya lagi bila dia akan datang jumpa aku.
aku dah penat dengar soalan yang sama.
sebab terus terang aku juga hampir penat menanti.
tapi setiap kali dengar suara dia rasa macam orang kesakitan dapat suntikan morphine.
kadang2 tu pulak, rasa macam minum kopi masa tengah mengantuk gila2 di saat hujan lebat.
huhu.

tahu tak, ARHJ ini kisah cinta dua dokter yang sibuk? 
atau mungkin pura2 sibuk je sebenarnye.
tapi sibuk macam mana pun mesti akan tetap rasa rindu.
kami suka curi2 masa untuk berbual.
pernah sekali tu, nampak pakar kat depan baru nak letak telefon cepat2.
masa tengah makan pun kadang2 nak bercakap dalam telefon.
hehe.
tak senonoh kan kami berdua?

tapi kan, musuh kami yang paling utama adalah encik Masa.

hmmm...
takpelah encik Masa.
sampai nanti suatu saat, kami pasti akan bertemu jua =)


footnote:
1. ok, dat sounds a bit eerie.. huuu~


No comments: