07 January 2010

addicted

tadi aku hampir tersungkur dekat tangga. ngantuk sangat.
aik, baru hari keempat duty dekat wad bersalin. takkan dah tak larat kot?
sampai je bilik, macam bahagia gila nampak katil. hihi...
tapi aku buat dulu ape yg aku biase buat bile sampai bilik.
pertama, bukak Bessie kuat2 biar dia melalak (Bessie tu radio aku)
kedua, on laptop.
ketiga, bukak kipas.
lepas tu baru aku landing.

baring kejap lima minit, pergi mandi, lepas tu ngadap laptop dan online.
td mengantuk giler...
tp dapat je online terus mata aku celik.
oh, baru aku tau satu fakta yang tak pernah aku sedar selama ini.

i am addicted to internet, lah!

alamak.
satu habit yang tak bagus.
macam mane nih?

2 comments:

black_mel said...

jadi doc ker nurse?waa...best2..

ainulrhy said...

none of dat..
still a student lah...
i'm a future doc. ehe~