08 January 2010

my first baby ^.^

nak tahu satu rahsia tak???
sebelum masuk OBGYN, aku tak pernah ambik darah orang.
kesian tgk orang kene cucuk. sakit woo....
tapi sekarang aku buat jugak.
kadang2 cucuk sekali terus dapat, tapi kadang2 dua tiga kali pon tak dapat.
tak suke betul kalau macam tuh.
sakitnye kene cucuk banyak2!!!! =/


hari ni,
aku dapat peluang tolong lahirkan baby.
yeay!
(tapi ade dokter yang guide, lah.. ehehehe~)
sepatutnye dua minggu lagi baru aku boleh buat macam tu sebab aku ni baru 4 hari kat department nih.
tapi sebab ada dokter yang baik nak ajar, aku diberi peluang untuk 'tangkap' baby tuh. 
sangat2 best!
tapi paling takut mase kepala dia dah keluar. sempat jugak aku blank kejap. first time lah katakan. ehe~
seriously, sangat seronok tengok baby menangis bila dah keluar.
dan aku masih terasa nak menangis bila dengar bayi diazankan....
(dari dulu sampai sekarang, setiap kali dengar bayi diazankan, aku akan rasa satu perasaan aneh dalam hati aku... dan tibe2 rasa nak menangis....  bukan sebab sedih. bukan juga sebab gembira. entahla. tak tau macam mana nak jelaskan =p)


i feel so damn alive in this department...
and i enjoy every second of it.... ^.^
lalala~


p.s. anak sepupu aku dah lahir beberapa hari yang lalu.....
kalau nak tengok gambar dia, tengoklah kat sini
chumil sangat!!!!!!!!!

5 comments:

mr.kordes said...

wow!doc ni mmg rare la..cayalah doc!semoga trs berjaya dlm bidang ini...sambut baby tu!!yeah!

(mr s syg beno kat doc..tgk kt shoutmix)

ainulrhy said...

thank u ayie..

jgn tgur mr s tuh. i xnk ln dia

mr.kordes said...

same2...tk tgur pun..hehe..=)

buat yg terbaik k!

dalili said...

i enjoy my every moments in surgery jgk~ btw, kat surgery ni pown da x terkira da things i've never done in other posting... making me more n more confident~ semangat baru tyu~ hehe... yay~ ;)

ainulrhy said...

pakcik: okay. thanks ^.^

kak halaa: glad to hear dat...... weee~