25 December 2012

3 purnama (ARHJ Part 39)

hari ini....
genap 3 purnama dia bertanya kepadaku apakah aku sudi menjadi 'future zaujah'1 dia.

oh, ya. dah lama cerita lupa nak kenalkan siapa 'dia'.
kepada yang teringin nak tengok macam mana rupa dia, sila baca cerita ini sampai habis, ya. ^.^

seakan baru semalam aku menangis seharian dan bersungguh- sungguh.
saat itu merupakan detik terpenting dalam hidup aku dan aku sangat sukar untuk membuat keputusan.
sebab aku tahu, saat aku setuju untuk menerima dia dalam hidup aku secara serius, aku juga harus memperbaiki diri.
dan aku takut aku tidak mampu.

tapi akhirnya aku membuat keputusan untuk berusaha menjadi seorang wanita yang terbaik untuk dia. 

saat itu, jangan kan berjumpa, dengar suara pun tak pernah!
sekarang dah dekat 3 bulan, tapi masih belum jumpa.
kata dia,kena sabar sampai tahun depan....
huuu~
walaupun tahun depan hanya beberapa hari saja lagi, tapi kadang- kadang aku berfikir, sampai kapan aku harus menunggu?

hiks......

hari ini...
aku merasakan sabar aku sudah di hujung tebing.
dan secara tidak sengaja aku meninggikan suara.
kali pertama aku memarahi dia.
kata dia, aku marah macam anak singa yang baru berusia 2 minggu.
errrr....
maaf ye awak.
saya tak sengaja nak mengamuk sambil menangis tadi.
habis awak kene dengar saya membebel dengan suara serak sebab batuk belum baik.
huuu~

 
p.s. anyway, as promised, 
inilah dia si pencuri hati saya ^.^
ahaks
^.^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i need a hug.
not just a normal hug, 
but one of those tight hugs that takes my breath away, 
gives me butterflies,
and makes me smile like crazy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


footnote: 
1. zaujah = isteri

No comments: