06 December 2012

my flaws are perfect? (ARHJ part 35)

dia kata...
takpe aku suke merajuk, 
sebab boleh naikkan rating sabar dia.

dia kata...
takpe aku sensitif, 
sebab itu sifat muslimahku.

dia kata...
takpe aku garang bila tak kenal betul- betul.
sebab garang2 kat ajnabi(1) it's okay.

dia kata...
takpe aku nangis tak kira tempat.
sebab ada banyak je tempat yang kene dengan manja dan degil aku.

dia kata...
takpe aku rapuh.
sebab dia tahu aku pernah dikecewakan sangat teruk.
dan dia tak mahu aku kecewa lagi dalam hidup aku.

cuma, 
aku harus sabar lagi 20%.
sebab cara dia lain.
dia tak nak dating + tgk wayang + pergi makan sebelum mendirikan rumah tangga macam orang lain.

True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly - Jason Jordan 

you know what, i believe i have found my true love~


footnote:
1. ajnabi = bukan muhrim

No comments: