18 June 2009

aku bgn jam 3 pagi untuk menulis status

ya, itu niat aku
tertidur jam 12 tadi sebelum sempat aku menulis status dan menyiapkan refarat
cari bahan tak jumpe2
haishs
ni pon xjumpe lg bahan yg bagus..
so... aku pon buat tag ini untuk menghilangkan stress di pagi buta yang dingin ini....





1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda

Done!

2-Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini

Durrus
1. sangat chumil... ehe~ suke pipi dia yg tembam walaupon tak setembam jaja
2. dia yang 'pakse' aku makan terung. ya, aku masih ingat ini. dan sekarang aku sangat suka makan terung! (setiap kali pergi da cost mesti kne ade terong bakar dgn sambal. fuh,, mantap!)
3. dia yang sekarang ni....sangat suka ambil gambar!!!! dengan kamera beso dia tuh! aku jumpe dia pon dia g bwk aku g kdai kamera (huhu)
4. buat part time job amik gbr org kawen (ni kiter tulun promote ni durruss!!!)
5. dia member emaresem aku kat balik pulau. dan sampai sekarang aku masih selalu lepak dgn dia kalau aku blk msia. aku plg ingat same2 menangis mase letak jawatan sebagai ALK (ahli lembaga koperasi). anda tanya kenapa kami menangis?
kami menangis kerana setelah meletak jawatan dah takleh lepak dlm koop!!!! all of us are a family and we had enjoyed every single moment spent together. ala, windu kalian semua.... :(

3-Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya
1. hobi aku main game... sekarang tgh addicted MAFIA WARS. tp bkn mafia wars d facebook. di situ koloni aku tak ramai.
2. aku sangat suka benda elektronik dan yg berkaitan dgn komputer. walaupon xreti sangat.
3. aku dah malas nak tulis.... tapi aku ada pernah tulis dulu ini... nak copy paste je la.. huhu

Aku hanyalah insan biasa, tapi aku suka melakukan sesuatu yang di luar biasa

Aku suka menyibukkan diri, tapi aku bukan penyibuk.

Aku suka membantu, tapi aku bukan pembantu.

Gaya aku ni kadang- kadang ganas, tapi aku tak suka keganasan.

aku pernah digelar ‘iron lady’ tapi aku tak suka iron baju

Aku suka baca novel misteri, tapi diriku bukanlah seorang yang misteri

Aku suka main game, tapi game tak suka aku (sebab dia tak bagi aku menang)

Aku tinggal dengan kura- kura, tapi 2 dari 4 kura- kura aku tinggalkan aku

aku suka dengar radio tapi radio tak pernah dengar ape yang aku cakap.

aku suka menonton video di laptopku, tapi cuma kadang- kadang laptopku menonton ku (tertido time tgk muvie.. huhu)

aku ni orangnya lurus, tapi kadang- kadang jalan hidupku tak lurus.

bila aku tengok org yg berjaya dan famous, aku terfikir nak jadi macam mereka...

tp kemudian aku menggeleng

sebab aku adalah AKU...

dan aku takkan jadi sesiapa, melainkan diriku sendiri..

alamak dah lebih sepuluh
narsis bangat nich!
lalala~

4-Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka

oh.. part ni aku sangatla mls... sape nk buat, buat lah... hehe..

ok...
kene belajar semula
papai~
oh ya..
gud mownink!!!!!!


alamak.. br je nak post.. tibe2 internet aku sudah di'off'
so nantilah br leh post entry ni
haishs
terbantut niat aku nk cr bahan refarat lagi..
kesian dokter chantek yang jadi pembimbing aku
'maaf dok, hari ni ndak bisa kumpul. hari senin ya dok. nanti sy kumpul sama slide show'
ini dikira mengambil kesempatan terhadap kebaikan dia ni.
erk


No comments: