03 October 2012

H.A.C.K.S (ARHJ part eight)

masa kecil2 dulu (form 5),1
ada seorang lelaki yang bagi aku gula2 choclairs setiap hari.2

tiba2 suatu hari, 
dia bagi aku gula2 HACKS!

aku terkejut.
Hacks pedas dan berangin.
apa maksud dia ni?
kawan aku pun buat 'assumption' bukan2.
maybe aku ni dah tak se'sweet choclairs'
huh~

lama setelah itu baru aku tahu maksud dia
"Hanya
 Aku 
Cinta 
Kau 
Seorang"

atau terbalikkan jadi
Sebab 
Kau 
Cantik 
Aku 
Hensem

berbelas tahun setelah kisah itu berlalu, 
seorang lelaki menghantar SMS bertulis HACKS kepadaku.
aku tersenyum sendiri dan terus membalas "Hanya Aku Cinta Kau Seorang".

tapi ternyata aku salah!! 3
H.A.C.K.S. yang dia maksudkan adalah:

Hanya 
Allah 
Cinta 
Kita
Selamanya.

oh my...
he make me speechless again.....
*teary eyes*
 
footnotes
1: kecik sgt ke form 5 tu? huhu
2.  it's a small thing but such a nice gesture.
3. Maluuuuu *ambil bantal sorok muke*

No comments: