19 May 2009

kenapa kamu masih tidak mengerti?

aku abaikan kamu bukan kerana aku sudah senang. aku masih ada masalah. dan aku masih ada kegusaran dan kegundahan di lubuk hati aku. cuma aku tidak mahu lagi berkongsi itu dengan kamu. aku masih mahu menjadi kawan kamu. tapi kamu mahu lebih dari teman. dan aku tidak bisa berikan itu untuk kamu. aku mahu fokus, dan kamu juga ada tanggungjawab terhadap bakal isteri kamu.
aneh ya. sebelum ini kamu tidak seperti ini. setelah aku ditinggalkan lelaki itu kamu mulai seperti diserang badai cinta. dan logikkah, kamu yang mahu menikah tidak lama lagi, meminta aku menjadi isteri kedua kamu?!?!?!

aku tidak mahu kamu cari aku. kamu mmg ptt membenci aku.

you've overstepped the border, my friend. and that changes everything.

AKU TIDAK AKAN MENULIS DALAM BAHASA INGGERIS LAGI.
SEKARANG KAMU TIDAK ADA ALASAN UNTUK MEMBACA BLOG AKU LAGI.
noktah.

No comments: